Motorsport

 

Spojení auta, chlapi a motosport patří neodmyslitelně k sobě. Proto i u nás se tímto bezesporu atraktivním odvětvím zabýváme. Tím nejsou myšleny jen drobné úpravy standardních vozů, ale stavba skutečných silničních závodních strojů. Tato činnost je vyvíjena jen díky panu Jaroslavu Burešovi, kterého tento koníček drží již od dětských let. Vyvrcholením prací na vývoji závodního speciálu byla v roce 2009 úspěšná sezona vozu Tatra Eccora vyvíjeného Tatra teamem v letech 2002 – 2009 na platformě vozu Tatra 700. Bohužel nepříznivá hospodářská situace zapříčinila likvidaci hlavního sponzora (vlastní podnik Tatra a.s. tento tým nijak nepodporovala) a tím i faktický konec úspěšného projektu včetně Tatra teamu. A  protože správní chlapi se nevzdávají, začal pan Bureš pro Drift team pana Baláže od základu přestavovat Nissan Skyline pro drift a silniční okruhy. V roce 2013 se pan Bureš stal členem týmu K&K Racing jako mechanik-manager. Tým závodí s vozy BMW M3 pro vytrvalostní závody do 3.500 ccm a Ferrari F430 GT2 nad 3,500 ccm pro okruhy. Soustavná práce vedla v roce 2013 k získání titulu Mistra Evropy s vozem BMW M3 ve své kategorii a s vozem Ferrari F430 GT2 ke 3. místu v seriálu mistrovství ČR na okruzích.